Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Retourneren in de salon is natuurlijk gratis. Retourneer je het per post dan is het geheel voor eigen rekening. Het retourneren van pakketten heeft een grote impact op het milieu. Wij willen deze impact graag samen met jullie zoveel mogelijk minimaliseren.
Hoe kun je je bestelling retourneren?
Ben je niet tevreden met een product? Je dient de bestelde producten in goede en ongebruikte staat en in de originele, ongeopende verpakking te retourneren. Dit kan natuurlijk in de salon maar mag ook per post.
Wil je het per post retourneren? Dan verzoeken we je graag je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden door een mail te sturen naar mandy@fresh-beauty.nl. Je ontvangt een mail met retourinstructies (let op: deze kan in je ongewenste mailbox terecht komen).
Wanneer je onverhoopt geen mail ontvangt dien je tijdig contact met ons op te nemen (telefonisch of per mail). Wanneer dit later gebeurt verlenen wij geen garantie wanneer jouw retourzending niet binnen het gestelde termijn valt. Vanaf het moment van aanmelding heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd de artikelen daadwerkelijk te retourneren. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van je retourpakket.
Terugbetalingen
Vanaf de dag dat je retourzending bij ons in goede orde is ontvangen, wordt het bedrag van de gerouteerde producten binnen enkele dagen automatisch teruggestort.